كلمات اغنية اشمعنا انا - تتر مسلسل ابن حلال - ادم 2014

كلمات اغنية اشمعنا انا التى نالت اعجاب المستمعين غناء ادم التى كانت توجد فى تتر مسلسل ابن حلال رمضان 2014 والتى حازت على نسبة مشاهدة عالية ونصف من افضل مسلسلات .
والاغنية حزينة تتحدث عن سوء الحظ والظلم الذى كان يتعرض لة حبيشة فى المسلسل

كلمات :
علي كل لون شوفتك يا دنيا متداريش . ومتعمليش فيها البريئة متكدبيش ليه واقفة ضدي ف كل حاجة عملتها . ومعاندة فيا خلتيني كاره أعيش
ليه مركزة ف ازاي يا دنيا تعذبيني . هتحلي عني امتى وفى حالي تسبيني  بتاخدي مني كل حاجة بحبها . تعبت منك اغلطي بقى وارحميني 
اشمعنى انا مستقصداني وجاية ليه دايما عليا . اشمعنى انا ده انتي بقيتي بتفرحي ف دموع عينيا .
حطاني في دماغك زيادة عن اللزوم . كارهاني ليه معرفش انا للدرجة ديا . دورت فيكي عن الامان ومحستوش . الكل بيداري ف حقيقته ورا الوشوش
مبقتش عارف مين معايا ومين عليا . احنا في زمان الكل فيه مبيرحموش . عيني خلصت من الدموع مبقتش ببكي . واكمني متعودتش اني لحد أشكي
لو حد قالي عامل ايه بضحك ف سري . مانا لو يفدني بحاجة كنت حقول وأحكي . واشمعنى انا مستقصداني وجاية ليه دايماً عليا . واشمعنى انا ده انتي بقيتي بتفرحي ف دموع عينيا .

مشاهدة كليب الاغنية :

شاهد ايضا :

شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014