كلمات اغنية عامل حسابى - سماع اغنية بلال - Belal - Amel Hesaby

اغنية عامل حسابى من البوم متمكن 2014 الذى يضم 13 اغنية من غناء المطرب الشاب الصاعد , بلال محمد 
الاغنية مدتها 4.30 يمكنك معرفة كلمات اغنية عامل حسابى عبر موقعنا Belal - Amel Hesaby - Lyrics .
وشاهد ايضا الفيديو على اليوتيوب و سماع اغنية عامل حسابى

Belal - Amel Hesaby - Lyrics

كلمات الاغنية :
عامل حسابى . ومحبتكش انا يعنى اكثر من اللزوم . مانا كنت عارف انو لاذم يجى يوم . وتقولى نبعد كل في اسمة ونصيب
عامل حسابى . واديتك الدور الى شوفتة يليئ عليك . دور عادى اية مانا من غيرك وبيك . متوقفش عندى الدنيا لما فيوم تغيب
كان نفسى تثبتلى ان سوء الظن فيك كان ظلم ليك . دة انا كنت ناوى ساعتها اقول حقك عليا
اة جيت سليمة . انا برضة مخسرتش كثير ولعلة خير . لو ضاع معاك كان يوم سنين العمر جاية
طب بس حاول تكشف حقيقة حد وصبر يوم علية . تعرف انا معاك كنت بتعب اد اية . صدقنى بس حط نفسك مكانى
دة انا كنت عامل زى الى متعلق بكدبة وفيها عاش . واستنى  يجى اليوم تتحق ومجاش فمكنش غير البعد حل ثانى

سماع اغنية عامل حسابى
شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014