كلمات اغنية دة انا بابا - تامر حسنى الجديد 2014

كلمات اغنية دة انا بابا من الاغانى المفرحة والمبهجة فى البوم تامر حسنى وحققت الاغنية على اليوتيوب اكثر من 200 الف مشاهدة فى يوم واحد 
والاغنية تحكى عن غرور صديقتة الجميلة التى تود التعرف علية 
Da Ana Baba - Tamer Hosny 2014

Da Ana Baba - Tamer Hosny 2014

كلمات اغنية دة انا بابا 
مفيش حد اعرفة  فى كل الناس شافت الا لما قال . ان اجمل واحدة عيونك اية من الجمال وانة دايب واقع ميت فيكى ولة عال
وانتى ولا هنا وعادى جدا ولا فى دماغ . كلة متجنن عليكى بيتخانق على شانك . وبيتمنى الرضة ترضي . وانتى ولا حركة فى مكانك 
كل متثبت متسستم مستنى كلمة جنابك 

لا انا الا انا لا حاسبى ده انا بابا . الا انا الا انا يا قمر بعيون كدابه
عارفك هتموتى عليا لكن انا ولا فى الدماغ . شايف فى عنيكى انا نظره ثقة اوى . والنبى لتهدى
وطالعه فى السما و يا ارض اتهدى ما عليكى قدى . وغرورك وتناكتك وانا عاجبك اصلا من بدرى
وانا فاهمك خابزك عاجنك جايبك جدا . فاهم الدماغ . ماشية تبتسمى لكل الى معايا وانا لاء
قال كدا هتجنن وقلبى هيزدله يا حرام كام دقة . وافضل شاغل نفسى بفكرة لوجودى حاجة كدا مش فارقة
وانا فاهمك خابزك عاجنك جايبك جدا فاهم الدماغ . الا انا الا انا لا حاسبى ده انا بابا

شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014