كلمات اغنية ماتتغيري بقا من البوم تامر حسنى 2014

كلمات اغنية ماتتغيري بقا من البوم تامر حسنى الجديد 180 درجة الذى قام برفعة على اليوتيوب على قناتة الرسمية المكون من الاغانى والكليبات مع اكبر النجوم
وانتظرو باقى كلمات البوم تامر حسنى على موقعنا

البوم 180 درجة تامر حسنى 2014

كلمات الاغنية :
ما تتغيري بقى حرام عليكي هدمتي حياتنا و حبنا  . ما تتغيري ابوس اديكي لمي اللي باقي مننا
كفايه عند و انانيه انتي ليه بتعملي كدا  . انا مش عدو انا حبيبك و مستهلش كل دا
انا كل يوم بسببك بعلم نفسي اقسى . عشان يوم ما استغنى عنك بسهولة اقدر انسى
صبري عليكي مش ضعف مني و قوة منك  . لا ده انا صابر عشان راجل و بكمل الناقص عندك 
مش فاهم ايه حصلك فجئه .. طول الوقت قفلاني منك . و رغم زعلي و رغم تعبي مش هاين عليا ابعد عنك
و باقي على العشرة اللي بنا و كل كلمه و كل وعد . انتي ناسية عملنا ايه عشان نكون انا و انتي لبعض 


شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014