كلمات اغنية اكثر اصالة وكول اند ذا غانغ فى برنامج Coke Studio


شاركت النجمة اصالة و كول اند ذا غانج فى اغنية اكثر فى برنامج كوك استديو Coke Studio والاغنية نالت نسب مشاهدة عالية على اليوتيوب .
Asala - Kool - the Gang

Asala - Kool - the Gang

كلمات اغنية اكثر اصالة وكول اند ذا غانغ
اكتر من اللى انا بحلم بيه مش قادرة اخبى انا تانى عليه . ده انا من اول ما قابلت عنيه ندانى
حبيبى معاه حياتى و عمرى اللى انا عايشاه
و اجمل و اصعب قولة اه يسبنى و احس ان انا وياه ثوانى . و داريت على قلبى و اتمنيت قلبك يجينى و يقول كل اللى حاسس بيه
و اهو بان الشوق عليا و بان و اهو كل شئ باوان قال ايه باخبى عليه . وياك لو حتى وانت بعيد الشوق اليك بيزيد و افضل افكر فيك
لو اقول عنك كلامى يطول و افضل سنين وايام اوصف غرامى انا بيك

شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014