كلمات اغنية اتحملت كثير - مصطفى كامل Ethamlt Kteer


اعرف واستمتع بمعرفة كلمات اغنية اتحملت كثير التى توصف حالة الوجع والحزن الشديد بسبب عدم القدرة على التحمل ولا احد يريد مساعدتة من الناس الذى لة فضل عليهم 
Mustafa Kamel - Ethamlt Kteer

Mustafa Kamel - Ethamlt Kteer

انا دلوقتى مش باقى ما انا اتحملت ياما كتير . ماهو اللى بيدى بيلاقى وانا ملقتش منهم خير
فى عز ماكنت باديهم وعشمى كبير اوى فيهم . لا شكروا يوم ولا حسوا
صوابعى العشرة يتقادوا وهما فى جرحى يتمادوا . وكانوا بياخدوا وبينسوا
انا دلوقتى مش باقى . انا مبقاش فى عينى دموع
ولا لاقى كلام يتقال غلط ولازم اتعلم عشان فكرت باستعجال . يارتهم كانو جرحونى وبعدو عنى وسابونى لكن هما استغلونى
فى هواهم اسوا استغلال
انا اللى قلبى عاش مخدوع ماكنش دة كلة فى حسابة . وقادر مهما يتالم يعدى جراحة وعزابة
ومين قال ان انا مصدوم انا عارف عشان مظلوم . بان الحق لازم يرجع يوم لاصحابة

شاهد ايضا : 
شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014