كلمات مهرجان علشانك - اغنية محمد رمضان من فيلم واحد صعيدى 2014


مهرجان علشانك  جديد طرحة النجم محمد رمضان والعصابة وشاكوش من فيلم واحد صعيدى المنتظر نزولة فى عيد الاضحى 2014 تعرف على كلمات مهرجان اغنية علشانك المبهجة التى تصف رجولة واحد صعيدى والناس تحجد علية ولا تستطيع تقليدة .
 Mohamed Ramadan 2014

محمد رمضان . اغانى واحد صعيدى


كلمات مهرجان علشانك 2014 محمد رمضان والعصابة وشاكوش
لو خايف من بكرة نام واصحي بعد بكرة 
 بوى بوى يابوى يابويا يابوى
ركز حرك عينك لينا اسمعنى هقولك اية . شكة دبوس او حلم كابوس هيروح الحقد يا بية
مش هقولك بطل حقد اتغير عاوزك من جواك تتحير . لو غيران اعمل زينا اشتم واحقد قدام عنينا
وسعلنا يله السكه ده الباقى دندور وبدكه . هو دا الجديد يا بلد التقليد
اضرب بطريقة عجيبة اضرب وتروح فى مصيبة . اضرب عمة وجلبية ما تظغرطى بقى يا ولية 
اضربك فرسك بالجمشة انا جيبك فوق ياعمشة . اضرب عيارين فى العركة اضرب على ناس مش سالكة
اضرب بالالى فى الجو اضرب اهو جالك العو  . اضرب فى الوش رصاصة بتلات اسلحة قناصة
اضرب بسلاح فتاك كلنا هنسد معاك  . اضرب يا صعيدى برجولة خلصت فى الجولة الاولى 
اضرب شرتين فى خناقة اضرب منا اصلى كفائة . اضرب كل الاعداء اضرب وبكل غباء
لو فاكر نفسك ادى هتشوفنى تقول واء واء واء واء واء
وعشانك يا امينة علمت انا على جون سينا  . وعلشانك يا هيام غفلتة انا فى الحزام
وعلشانك يا توتى نصصت انا الحانوتى  . علشانك يا دعاء كلت فلفل حراق
عشانك يا نورة العب فى الشارع كورة . علشانك يا ايمان عملت اسبيدر مان
علشان خاطر سمورة هامرك بالمقطورة . وعشان خاطرك يا سارة نطيت انا من الطيارة
وعشان خاطرك ياسيكا احتليت انا امريكا .وعشان كل البنات هنكسر الديجهات
ثقة فى اللة نجاح شاتب يور موس
 يعنى اقفل خشمك

شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014