كلمات اغنية انا راجع - اغنية تامر عاشور Ana Rage3


شاهد احدث الاغانى المصرية الجديدة للمطرب تامر عاشور اعرف و شاهد كلمات اغنية انا راجع غناء Tamer Ashour واستماع Ana Rage3 كلمات اغنية انا راجع 2015 .

اغنية تامر عاشور

كلمات الاغنية
انا راجع ليك وفاكر احلى لحظة عشتها . دي حياتي علمتني ماسيبش حاجة ملكتها
وهعيش اللحظة دي ميهمنيش ايه بعدها . هقولك ايه راجع بشوق الدنيا ليك
مستني ايه تجمعنا صدفة مرة تانية انت وانا . مستني ليه قرب كمان مخلاص لقينا بعضنا
وهعيش اللحظة دي ميهمنيش ايه بعدها . هقولك ايه راجع بشوق الدنيا ليك
على طول دايما في سيرتك حتى من قبل اللقا . ملناش غير بعض طول ما قلوبنا عايشة مصدقة
انا جيت علشان مليش غيرك ياريت تفهم بقى . كل الكلام قبل الكلام شوفته في عينيك
مستني ايه تجمعنا صدفة مرة تانية انت وانا . مستني ليه قرب كمان مخلاص لقينا بعضنا
وهعيش اللحظة دي ميهمنيش ايه بعدها . هقولك ايه راجع بشوق الدنيا ليك

شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014