كلمات مهرجان النسوان جننونى - اغنية اوكا واورتيجا و اسلام سلامونتى

شاهد واعرف كلمات مهرجان النسوان جننونى اغنية اوكا واورتيجا الجديدة 2014 واسلام سلامونتى . استماع اغنية مهرجان النسوان جننونى . وتصف كلمات مهرجان النسوان جننونى حالة البنات وجمالهم لدرجة انهم وصولة لدرجة الجنان 

مهرجان النسوان جننونى

كلمات المهرجان
بص شوف قول يالهوى
اة من النسوان جننونى فى الجامعة فى الكافية يفلسونى
طلعو عينى وعين اللى جابونى قربت اطلع انا منهم من هدومى
اة ياناس الحفونى مش لاقى سفارة منهم عدلة يسفرونى
عاوز اكت عشان ارتاح عاوز اروح مش لاقى المفتاح
بالبرجلة منهم كدة مطوحونى خربو بيتى وبيت اللى جابونى
البنت تبقى قطة وانا واقف متنح ومن جمالها ياعينى خارجة واقف مستح
اتعرف عليها الاقيها بينت واطية كل همها الشيشة جنبها والمنجة
فاتورة تيجى ادفع زى البتاع فى كل حتة اوفر واشرب نعناع
شديت فى شعرى جامد حبة وقعو منى بقيت مفلس والبنات سايبنى
اروح مصحة احجز فيها سويت ريحت نفوخ اهلى وعملت عبيط
بص شوف قول يالهوى
وانا خدت الشلة ورحنا دسكو ومعايا واحد صحبى ابوة عرف جة مسكو
عملت اهبل خالص وعملت دهل بصيت لقيت واحدة قمت واقف مزهل
غمزتلة غمزة من الغمزة وقفت مريل حسيت فى لحظة انى رجعت وبقيت عيل
لابسة فستان بفتحة من الكوع للودان عمالة تبص عليا وانا واقف خجلان
عمالة ترقص سامبا هاوس ارون بى وانا واقف ماسك نفسى عايز اعمل بى بى
جتلى الجراءة اروح اطلب رقم تيلفونها رغم انها جامدة بس مش عاجبنى لونها
مش مهم بس انا عاوز اعمل اللقطة فى واحد صحبى جنبى عايزلة طلقة
واقف مع مزة وعمال يغيظنى استنى عليا خمسة وهيا هتنجزنى
روحتلها هناك عن اذنك قالتلى نعم قتلها ولع قالتلى بطلنا
خدنى احمر من الكسفة لقيت حبيبها صحبى وبيشتغلونى

شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014