كلمات اغنية انا جاية بى رجلية - اغنية بوسى من فيلم عمر وسلوى


طرحت المطربة بوسى اغنيتها الجديدة من فيلم عمر وسلوى 2014 تعرف على كلمات اغنية انا جاية بى رجلية التى تصف حالة عدم المبلاة والتقل وحالة حبها لة 
اغنية بوسى - فيلم عمر و سلوى

كلمات اغنية انا جاية بى رجلية - اغنية بوسى من فيلم عمر وسلوى
تعبت قلبى معاك قوى يا تقلان عليا . دة هية كلمة اربع حروف مش قصة هية
انا جبت اخرى ما تجيلى دوغرى ما تحس بيا . انا جاية برجلية مش هفضل مستنية
دة انت تعبتنى بعنيك جبتنى ما تهدى اللعب شوية . انا جاية برجلية مش هفضل مستنية
دة انا روشتنى عمال بدور وتلف كتير حوالية . حيلنى عمال ما ترتحلى وتلخص وتلمحلى
على اية طاب منا اريحلى اجلى اقولها لية استناك . جبتنى كدة على ملا وشى من غير سورى
ولا معلشى وعايزنى ازاى ماشبطشى . والنبى ما انا بقا سيباك
انا جاية برجلية مش هفضل مستنية . دة انت تعبتنى بعنيك جبتنى ما تهدى اللعب شوية
ريحلى قلبى بكلمة واحدة وخد عنية . تلاقينى خاتم بين ايديك واكتر شوية
انا دايبة من ساسى لراسى الرجمة حلوة . ياعم يلا هتجينى ولا ماتحس بيا
انا جاية برجلية مش هفضل مستنية

شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014