كلمات اغنية ايوه هغني - اغنية محمد عساف Aywa Haghani


شاهد واعرف كلمات اغنية ايوة هغنى اغنية محمد عساف الجديد Mohammed Assaf والتى تصف كلمات اغنية ايوة هغنى Aywa Haghani  يريد الغناء على كل من خدعة ومن يضحك فى وشة وفى ظهرة يكره 

ايوة هغنى Aywa Haghani

كلمات اغنية محمد عساف ايوة هغنى Aywa Haghani
ايوة هغنى ايوة هغنى . ايوة هغنى انا اصلا انا يانا اتغنى عليا
ايوة هغنى على كل اللى بيحصل فيا . ايوة هغنى بس بحرقة عشان قلبى وجعنى بجد
ايوة هغنى على اللى بنيتة فى ثانية اتكسر واتهد . افرح وامسح دمعة بايدى وربنا ما يحوجنى لحد
ايوة هغنى ايوة هغنى . ايوة هغنى عشان الغنى بيهدى ويطيب ويهون
ايوة هغنى على اللى فى وشى بيضحك وفى ضهرى بيتلون
انا لو هحسب من اللى خدعنى يبقى هموت وانا لسة بعد . ايوة هغنى انا اصلا انا يانا اتغنى عليا
ايوة هغنى على كل اللى بيحصل فيا
ايوة هغنى بس بحرقة عشان قلبى وجعنى بجد . ايوة هغنى على اللى بنيتة فى ثانية اتكسر واتهد
افرح وامسح دمعة بايدى وربنا ما يحوجنى لحد
ايوة هغنى ايوة هغنى . ياليل ياليل ايوة هغنى ايوة هغنى

شاهد ايضا : 

شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014