كلمات اغنية 180 درجة تامر حسنى الجديد 2014

كلمات اغنية 180 درجة هى التى تحمل نفس عنوان الالبوم تامر حسنى 2014 وتم رفعها على اليوتيوب منذ يوم وحققت نسبة مشاهدة واستماع فى وقت قصير  180Dirga -Tamer Hosny 2014
والاغنية تتحدث عن التغير مع حبيبتة السابقة 180 درجة ولا يرغب فى العودة اليها مرة واخر ومكتفى بحبيتة الجديدة
 الحان : رامى جمال
كلمات : محمد عاطف

Darga 180 - Tamer Hosny

كلمات اغنية 180 درجة
لو راجعه عشان تبعدى بينى وبينها استنى . دى خدت بالها كويس منى ولا باعت واتخلت عنى
مش زيك خالص على فكرة . الشخص اللى انتى عرفتيه دلوقتى اتغير
مش ممكن يطلع لحظة صغير . فى واحده معاه مش متحير
مش خايف جنبها من بكره ولا عمرى هخون . روحى سيبى روحى لروحى وضعى معاكى غير الاول
خلاص اللى بينا خلاص 180 درجة اتحول . الله يسهلك خدى نفسك وامشى يا بنتى
انا مكتفى جدا بحبيبتى مش ممكن اكرر تجربتى . او اى كلام اتقال ليها
انا كنت زمان فاكر بعدنا مش بالساهل . اتارينى كنت زمان جاهل بتنازل عادى وبتساهل
فى حقوق انا ليا كتير فيها ولا عمرى هخون

شاهد ايضا :

شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014