كلمات مهرجان انا - سماع اغنية فيلو والسادات وفيفتى

اعرف الان كلمات مهرجان انا الذى يضم مجموعة مميزة من مغنين المهرجانات الشعبية على مستوى مصر ويمكنك سماع اغنية فيلو والسادات وفيفتى الجديدة فى مهرجان واحد يجمعهم وهو اغنية انا 
Sadat - 50 - Felo - Ana

كلمات مهرجان انا - اغنية فيلو والسادات وفيفتى

كلمات المهرجان : 
مش معقول . مش مسئول . مش خربان . مس مسطول . الى عايزنى وعايز حقك . خليك سلام العالمى عالطول . اديلو رنة على المحمول . انا لسة قايم من السحور .واكل زبادى وجبنة وفول .
معرفش حاجة الا الاصول
انا صح الصح انا شاب انا الكول
مش معقول مش خربان  ولا مسطول طول عمري انا ماشى بالاصول . معرفش حاجة عن الغرور
انا نصى بيضحك والتانى زعلان انا الشبح الواد فندام طيب شرير  جرئ جبان . انا اكبر راجل اعمال . انا الى بسرح العيال 
انا المصرية الى اتخانت انا الوطنية الى اتهانت انا الدفاتر الى بانت . انا الكلام الى مفيش ياشاب نايم على الرصيف
انا الى بقدى مرينا فى الصيف انا البلطجى الى فيها . وانا العسكري الى بحميها . كلها ماشية عكس باعديها
وانا راجل غلبان سواق التاكس . وانا الى كنت جاى عكس . وانا كل الكلامى هجس . وانا الى ايدو على الكلاكس . انا ست عجوزة بعديها .
مش معقول . مش خربان ولا مسطول .لو كلمة حق انا لاذم اقول . ياليل عينى ليلى ليلى

اسمع مهرجان فيلو والسادات وفيفتى . اغنية انا


شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014