كلمات اغنية انا اسمى حبيبك - راغب علامة Ana Esmi Habibak

طرح المطرب راغب علامة اغنية انا اسمى حبيبك الجديدة من ضمن البومة القادم حبيب ضحكاتى والاغنية تم رفعها فيديو كليب على اليوتيوب وحاز على نسبة مشاهدة عالية فى نفس اليوم  . واعرف الان كلمات اغنية انا اسمى حبيبك وهى تظهر روح البهجة والافراح . Ana Esmi Habibak - Ragheb Alama . 

Ana Esmi Habibak - Ragheb Alama

كلمات الاغنية : 
يلا انا اسمى حبيبك . من اليوم دة نصيبك . دة انا عمري ماسيبك . لالا ولا ثانية
ياحبيبى يغالى . متريح بالى . بحبك قولهالى يلا . عيش الدنيا
خليها على الله حبيبى ويلا متستناش . الناس شايفين هنا حبنا شاهدين من الليلة من هنا اثنين لبعض اتخلقو
وحياتى اتقرب قلبك منى احضنى كمان . دة انا ياما حلمت بيك انا . بستنا اليوم دة كام سنة
دة انا عمري وعمرك بدئو
وانا جمبك شوفت الدنيا بشكل وطعم جديد . حبيت فيك كل حاجة فيك . وبقيت من النسمة اخاف عليك . ياحبيبى مكانى مكانك
وبحبك اكثر من الى بيحلم قلبك فية . دة انا لو غنيت بغنى ليك . وبشوف ايامى بس ليك . وبحب حياتى عشانك 

شاهد ايضا : 

شارك الموضوع

ضع تعليقك

0 التعليقات :

إرسال تعليق

 
جميع الحقوق محفوظة © مدونة هارفست تى فى 2014